حسین جان...▪️من کـربلا نـدیـده چـنـیـن ضجه مـیزنـم▪️زینب که دیده کرب و بلا را چه کرده است... ...
↻دوســـــٺ مجازی مڹ↯هرکجاذکر حسیڹ بودٺـو رایادم هست➣هر کجا اشک حسیڹ بودمـرا یــاد آور✔️✋ التماس دعا......